Maxim Winkelaar

Voor Maxim Winkelaar, een architectenbureau in Amsterdam, ontwikkelde Bureau Kamp een nieuw logo.

Maxim vond het belangrijk dat het logo een verhaal vertelt, een ontwerp waar de kernwaarden van het architectenbureau in verweven zijn. Tijdens het creatieve proces kwam ik uit op een ‘bij’ als vertrekpunt van het ontwerp. Een bij wordt onder de dieren namelijk gezien als een ware architect, een architect die zijn huis (honingraat) tot in perfectie ontwerpt en uitbouwt.

De vorm van een honingraat is de basis van het ontwerp. Binnen de honingraat bevinden zich drie lijnen die symbool staan voor de slogan van Maxim Winkelaar, Design Follows Personality.

Logo Maxim Winkelaar Logo Maxim Winkelaar

Luxe magazine

Na voltooiing van het logo hebben we een luxe magazine uitgewerkt voor nieuwe klanten van Maxim Winkelaar Architects. Middels het magazine maakt de klant kennis met de visie, werkwijze en specialismen van het architectenbureau. De combinatie van prachtig beeldmateriaal en een overzichtelijk, luxueus ontwerp maakt het magazine een genot om naar te kijken.

Ook een merkidentiteit laten ontwerpen?

Neem vrijblijvend contact op. Ik hoor graag meer over je project.

Neem contact op Vraag offerte aan