Volledig op maat.
Logo ontwerp & merkidentiteit laten ontwikkelen
Of je nu alleen een nieuw logo wilt laten ontwerpen of een complete merkidentiteit die tot in de kleinste details van je visuele communicatie is doorgevoerd, Bureau Kamp helpt je aan een unieke, tijdloze identiteit die past bij jouw bedrijf.
Bureau Kamp heeft jarenlange ervaring op het gebied van logo ontwerp & merkidentiteit. Klanten komen bij Bureau Kamp voor een uniek ontwerp op maat, een vast contactpersoon en de mogelijkheid om zowel je merkidentiteit als website of webshop bij één bureau onder te brengen.
Voor alle ontwerpen geldt dat deze in goed overleg worden ontworpen en dat je na oplevering geheel tevreden bent met het resultaat. Tijdens het gehele proces staat open communicatie voorop en is het doel om een kwalitatief, eenduidig en betrouwbaar logo of merkidentiteit te ontwikkelen die de gewenste boodschap overbrengt op je doelgroep.
Net als vele andere tevreden klanten een logo laten ontwerpen? Neem vrijblijvend contact op of vraag een offerte aan.
-
Kernwaarden
Het uitgangspunt van elke huisstijl dient in mijn ogen de kernwaarden van je bedrijf te zijn. Wat drijft je onderneming, wat vind je belangrijk, hoe wil je overkomen en hoe kunnen we dit tot uiting laten komen in een passend ontwerp. -
Logo als basis
Het logo is het vertrekpunt van het huisstijl ontwerp. Kleurstelling, typografie en gevoel bij het ontwerp moeten kloppen. Pas als je geheel tevreden bent werken we het logo uit in de door jouw gewenste huisstijl elementen. -
Stijlgids
Bij de ontworpen huisstijl ontvang je een stijlgids met gebruikte kleurcodes en fonts. Op deze manier zorg je ervoor dat je huisstijl consistent is en blijft. Uiteraard ontvang je het ontwerp tevens in alle nodige bestandsformaten.
Eindeloze mogelijkheden op het gebied van visuele communicatie
Welke elementen een merkidentiteit allemaal dient te omvatten verschilt enorm per bedrijf. Bezoek je vaak congressen? Dan is een visitekaartje onmisbaar. Opereert je onderneming vooral online? Dan is een sjabloon voor online briefpapier en een digitale handtekening van uiterst belang. Elk bedrijf is uniek en kent een andere invulling toe aan het ontwerpen van een huisstijl.
Welke samenstelling van een merkidentiteit heeft jouw bedrijf nodig? Volstaat een standaard identiteit bestaande uit een ontwerp voor visitekaartjes, briefpapier en enveloppen of zijn er meerdere elementen nodig, zoals een menukaart, folder, spandoek, reclamebord of ontwerp voor een bedrijfsbus?
Vraag vrijblijvend een offerte aan via onderstaande button en specificeer welke elementen de merkidentiteit dient te omvatten.
Offerte aanvragen